سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تی شرت پوششی برای تمام فصول !

نظر

تی شرت  پوششی برای تمام فصول ، شاید با دیدن  این جمله کمی تعجب کنیم اما این واقعیتی تاریخی و بسیار قدیمی ست که از گذشته های دور هم در مورد انواع تی شرت گفته می شود. تی شرت از ابتدای تولید و معرفی به مصرف کنندگان، مانند امروز مورد استفاده نبود بلکه به عنوان نوعی لباس زیر مورد استفاده قرار می گرفت.

انواع تی شرت و پوششی که به عنوان لباس زیر مورد استفاده بود هم برای پسرهای جوان و هم دخترهای جوان و نوجوان موجود بود و هر دو جنس زن و مرد، این نوع پوشش را فقط به عنوان پوششِ زیرین لباس اصلی استفاده می کردند، اما چه شد که تی شرت ها به شکل امروزین خود در آمده و هم اکنون جزوِ یکی از اصلی ترین و مهم ترین پوشش های جامعه در آمدند؟

تی شرت به نوعی پیراهن و پوشش نیم تنه گفته می شود که برای پوشاندن قسمت بالایی یا نیم تن? بالایی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. تی شرت ها طبق قوانین مشخصی که از ابتدای تولیدشان وجود داشته باید دارای آستین های کوتاه، بدون یقه و همچنین بدون دکمه باشند اما امروزه این تعریف کمی تغییر کرده است و می بینیم که تیشرت های یقه دار، تی شرت  های دکمه دار و یقه دار (پولوشرت) و… نیز به وفور و در طرح و رنگ های بسیار متنوع نیز موجود است.

هزاران طرح و رنگ از تی شرت ها در هر سایزی و برای هر سنی به وفور موجود است، از هر مارک و برندی که بخواهید. دیگر کار به جایی رسیده که هر تولیدکننده ای به راحتی و فقط با یک دستگاه برش و دوخت ساده به سرعت و با تمام توان خواهد توانست مدل های متنوعی از این پوشش جذاب را برای هر سلیقه ای تولید نماید.

 

تی شرت چرخش از زیر به رو!

و اما چطور شد که تی شرت به عنوان نوعی لباس زیر، امروزه به عنوان لباس اصلی مورد استفاده قرار می گیرد؟ تقریباً 2 سال پس از اینکه اولین مدل ها و طرح های تی شرت در قرن 20 میلادی توسط تولیدکنندگان محدود آن زمان به بازار عرضه شد، برخی از کمپانی های تبلیغاتی که به عنوان مشاورین بازاریابی همین تولیدکنندگان در کنار آنها اقدام به مشاوره های گوناگون در زمینه های مختلف می کردند، پیشنهادات متنوعی برای انجام تبلیغات گسترده مطرح کردند.

یکی از پیشنهادات آنها این بود که می توان از همین تولیدات بسیار زیاد و متنوع تی شرت در این شرکت ها با چاپ برند و نام کمپانی و شرکت تولیدکنند? آنها، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مؤثر و مهم استفاده کرد تا به این شیوه بتوان حتی در سایر کشورها نیز مشتریان بیشتری را جذب کرد.

با توجه به اینکه در آن سال ها فقط نام کمپانی و شرکت تولیدکنند? تی شرت ها به صورتی کاملاً کوچک و محدود در زیر یقه یا انتهای پایینی لباس درج می شد، آنچنان بردِ تبلیغاتی برای شرکت نداشت و آنها به این نتیجه رسیدند که می بایستی این آرم ها با ابعاد بزرگتر و کاملاً مشخص تر در پشت یا جلوی تی شرت ها چاپ شوند.

دقیقاً پس از این تغییر رویه در تولید تی شرت ها بود که به تدریج و اما به سرعت این لباس ها به لباس های اصلی و پوشش رویی تبدیل شدند. نه تنها خود کمپانی ها بلکه مصرف کنندگان نیز به شدت به این امر تمایل نشان دادند و اینگونه شد که تیشرت به یکی از مهم ترین، زیباترین و پر طرفدارترین لباس های مخصوص جوانان و نوجوانان تبدیل شد.

و اما اکنون اوضاع کاملاً تغییر کرده است. دیگر نمی توان حتی تعداد شرکت های تولید کنند? تی شرت در سراسر جهان را حتی سرشماری کرد و آماری درست از تعداد آنها ارائه داد. فقط در کشوری مانند چین که به غول سرسام آور تولیدات متنوع و هزار رنگ معروف است و در شهر بندری شانگهای بیش از 2000 تولیدکنند? کوچک و بزرگ خانگی و شرکتی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال تولید 100 ها هزار تی شرت متنوع و رنگارنگ هستند.

اگر بخواهیم از نظر سطح علاقمندی و جذابیت پوشش جوانانه، لباس ها را رتبه بندی کنیم مطمئناً تی شرت ها در صدر این لیست قرار دارند، برای هر دو جنس دختر و پسر.

 

فروشگاه اینترنتی جانلوئیجی

تی شرت